Uutiset
Beckhoff Automation Oy ja Apex Automation Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen ja tarjoavat jatkossa yhdessä ratkaisuja suomalaiselle Teknologiateollisuudelle.
“Uudet ratkaisut vaativat uutta automaatiota. Kokemuksemme työskentelystä Beckhoff-organisaation ja tuotteiden kanssa ovat olleet myönteinen kokemus ja halusimme viedä yhteistyön uudelle tasolle. Erityisen vaikuttuneita olemme olleet teknisen tuen tasosta projektityöskentelyssä” , summaa Marko Kiviniemi Apex Automation Oy:stä.

“Apex Automationista olemme saaneet uuden erittäin osaavan Partnerin pohjanmaalle, joka ei pelkää tarttua haasteisiin. Tähän yhteistyöhön haluamme panostaa” , kertoo Ville Hopponen Beckhoff Automation Oy:stä.

Ville Hopponen Beckhoff Automation Oy:stä ojentaa Apex Automation Oy:n Marko Kiviniemelle Partner-sertifikaatin.

Vasemmalta: Ville Hopponen, Beckhoff Automation Oy, Marko Kiviniemi, Petri Rajaniemi, Pekka Linna ja Pasi Kylmälä Apex Automation Oy:stä.